God morgen mandag!

Våknet før vekkerklokken 06:25 i morges, men det betydde tydligvis ikke at jeg skulle få god tid. Hvorfor er det sånn? ...At jeg aldri klarer å gi meg selv litt ekstra tid? Endte med å bruke alt for lang tid på badet, måtte plutselig fjernstyre M over til andre siden av byen med bil fordi 3G deknigen i Oslo var så ustabil, og oppdaget at det sluddet etter at jeg hadde løpt ned alle de fem hetasjene, uten paraply. Paraplyen viste seg likevel å ligge nederst i vesken. Yes. Smoothien som jeg hadde laget klarte jeg hvarfall å rive med meg på vei ut av døren, og det er vel akkurat det som er årsaken til at jeg klarer å komme i riktig mandadgshakk akkurat nå. Blir kvalm når jeg ikke rekker frokost.

Fikk et spørsmål i går om hva som var min favoritt frokostsmoothie akkurat nå. Det er DENNE! Drikker den alene, over en porsjon CC eller på havregrøten. 

Håper dere hadde en bedre start på mandagen enn meg? Nå kan min bare bli bedre og bedre, hvertfall hvis jeg får plass på den første spinnigtimen på National i ettermiddag, ingen mandag er komplett uten en dobbel! Krysser armer og ben!

Sweet kiss! 


8 kommentarer

Ida Tiller

26.11.2012 kl.10:58

Denne smoothien ser utrolig god ut :D ha en strålende mandag!

Karoline

26.11.2012 kl.11:03

Ida Tiller:

Takk, du og :D

Klem K

Anne-Sofie

26.11.2012 kl.11:20

Smoothie er et godt alternativ til frokost her i hjemmet også:-)

Har ikke matlyst så tidlig om morgenen, så da er smoothie reddningen. Men har du prøvd å lagd den kvelden før og hatt den liggende i kjøleskap? Hvis ja, holder konsistenen seg like bra?

Skal hvertfall prøve meg på denne oppskriten, for den så veldig god ut. :)

Karoline

26.11.2012 kl.12:04

Anne:

Det funker fint å la den stå over natten, særlig hvis du har den i en shaker - da er det lett å få god konsistens dagen etter :)

// K

andrevandre

26.11.2012 kl.12:18

åh den så kjempegod ut :) ønsker deg en fin dag videre :) blir glad for en kommentar tilbake :)

StineAdriana

26.11.2012 kl.17:30

Den smoothien må testes:) jeg er også slik som deg,tror jeg har god tid,men vips tiden flyyyr av sted :) hehe.

Ann Kristin

26.11.2012 kl.23:52

Har du tips til hva jeg kan innta før trening om morgenen, når jeg ikke tåler melk/yoghurt/mel? :)

Karoline

27.11.2012 kl.10:55

Ann Kristin:

Det fungerer å blande vann med banan, sjokoladepulver/proteinpulver og f.eks stevia dråper med smak :)
Dersom du tåler soyamelk kan du jo bytte ut melken med det?! :)

// K

Skriv en ny kommentar

Søk i bloggen

Karoline

26, Oslo

Ønsker du å lure sunnheten inn i hverdagen, men får det kanskje ikke helt til? eller syntes du rett og slett at det er vanskelig å få trening inn i timeplanen? Denne bloggen handler om mitt liv og hvordan jeg prioritere og motivere meg selv for å ha en sunn og god livsstil, samtidig som jeg ikke takker nei til fristelser! Håper det kan inspirere deg også. I tillegg til å ha en aktiv hverdag, er jeg opptatt av mote og skjønnhet. Skal ikke se bort fra at dette også får spalteplass på min blogg:) Jeg er ferdig med bachelor i folkehelsearbeid og ernæring og har startet mitt eget firma som kosthold- og ernæringskonsulent. Ikke vær redd for å stille spørsmål!, kontakte meg på alakaroline.blogg@hotmail.com





Follow Me on Pinterest



Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Siste innlegg

Lenker

hits