Karoline + GPS

God morgen, hjerter! En deilig ny vårdag, men ganske sikker på at vi må nyte den litt ekstra nå. Ser ikke ut til at dette skal vare dessverre. Jeg og Mattias droppet ett svett SATS til fordel for en deilig løpetur ute i går kveld. Når man bor midt i Oslo, er det ikke bare bare å finne fine løyper. Vi løp likegreit rett over Aker Brygge vi, akkurat det viste seg å være en liten utfordring - vi var ikke akkurat alene der.... 

Regner med at dere har prøvd denne appen allerede? Selv brukte jeg den en god del i fjor sommer, men kunne ikke huske at den var så motiverende som det jeg opplever nå! Det er utrolig greit å hele tiden få beskjed på øret hvor lang man har løpt, hvor lang tid man har brukt på kilometeren og ikke mist når man er i ferd med å slå sine egne rekorder. Enkelt og greit veldig god treningsmotivasjon!  

Har dere kommet i gang med utendørstreningen ennå?! 


6 kommentarer

cecilie

27.03.2012 kl.09:46

Hva heter denne app´n..?? :)

Solrun Marie

27.03.2012 kl.10:30

Begynte for to uker siden, og det var overraskende motiverende! Slo min egen rekorder på flere punkter så det var deilig å få en bekreftelse på at jeg bare var lei av tredemølla :)

Marte

27.03.2012 kl.10:47

Jeg har så vidt begynt å løpe ute. Skal løpe Oslo maraton i september, så jeg burde egentlig løpe ute mye oftere. Løpe i det hele tatt. Jeg er en typisk gruppetreningsjente, elsker det og skikkelig styrketrening. Men fikk smaken på uteløping i fjor. Så kom vinteren.. Men NÅ! ;)

Karoline

27.03.2012 kl.11:35

cecilie:

Nike + GPS ;)

- Karoline

Charlotte

27.03.2012 kl.22:44

Jeg lurer på en ting angående trening, og det virker jo som du har peiling!

Jeg trener 4 dager i uken, og spiser veldig sunt, jeg har spesielt fokus på å få strammere/tynnere lår, vil det ta mange uker før jeg vil ser resultater?

Fint om du kan svare(:

Karoline

27.03.2012 kl.23:08

Charlotte:

Dersom du er spesielt opptatt av å få stramme/tynnere lår, må du trene på en måte som bidrar til dette. Blanding av styrketrening og kondisjon er det beste. Definerte lår oppnår du best ved hjelp av flere ulike styrkeøvelser på forside/bakside av lår. Jeg skal faktisk filme noen av mine nyeste favoritter om ikke lenge, men enn så lenge kan du ta en titt på denne (den går både på rumpe og lår):

http://alakaroline.blogg.no/1303337575_shr_fr_ni_perfekt_bik.html

Dersom du har et program med mye styrke på lår, og gjentar dette 3 - 4 ganger i uken vil du nok se resultater etter 4 - 6 uker. Husk at dette er individuelt!

- Karoline.

Skriv en ny kommentar

Søk i bloggen

Karoline

26, Oslo

Ønsker du å lure sunnheten inn i hverdagen, men får det kanskje ikke helt til? eller syntes du rett og slett at det er vanskelig å få trening inn i timeplanen? Denne bloggen handler om mitt liv og hvordan jeg prioritere og motivere meg selv for å ha en sunn og god livsstil, samtidig som jeg ikke takker nei til fristelser! Håper det kan inspirere deg også. I tillegg til å ha en aktiv hverdag, er jeg opptatt av mote og skjønnhet. Skal ikke se bort fra at dette også får spalteplass på min blogg:) Jeg er ferdig med bachelor i folkehelsearbeid og ernæring og har startet mitt eget firma som kosthold- og ernæringskonsulent. Ikke vær redd for å stille spørsmål!, kontakte meg på alakaroline.blogg@hotmail.com





Follow Me on Pinterest



Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Siste innlegg

Lenker

hits