Fra High Heels to Flats...

 

Dette var tre eksempler på øvelser med frivekter for de aktuelle muskelgruppene. Jeg har brukt litt tid på å vende meg til å stå foran speilet med de store muskelgutta, nå går det helt fint og det er faktisk mye gøyere enn de kjedelige appartaene i salen! Hvis du er usikker på hvor tungt du bør løfte, er det en god regel at du alltid skal syntes at de siste repitisjonene er litt for tunge. Prøv deg frem, frivekter kan være litt vannskelig å balansere i starten, du bør derfor begynne med lette vekter for å øve inn teknikken, ellers kan det være fare for feilbelastning.(illustrasjoner er hentet fra seek4fitness.net)


2 kommentarer

Elise - min moteverden!

01.03.2011 kl.22:01

herlig tips ;)

Skriv en ny kommentar

Søk i bloggen

Karoline

26, Oslo

Ønsker du å lure sunnheten inn i hverdagen, men får det kanskje ikke helt til? eller syntes du rett og slett at det er vanskelig å få trening inn i timeplanen? Denne bloggen handler om mitt liv og hvordan jeg prioritere og motivere meg selv for å ha en sunn og god livsstil, samtidig som jeg ikke takker nei til fristelser! Håper det kan inspirere deg også. I tillegg til å ha en aktiv hverdag, er jeg opptatt av mote og skjønnhet. Skal ikke se bort fra at dette også får spalteplass på min blogg:) Jeg er ferdig med bachelor i folkehelsearbeid og ernæring og har startet mitt eget firma som kosthold- og ernæringskonsulent. Ikke vær redd for å stille spørsmål!, kontakte meg på alakaroline.blogg@hotmail.com





Follow Me on Pinterest



Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Siste innlegg

Lenker

hits