Spretne Pupper, Fast Rumpe, Smale Lår?

 

Vi jenter streber så og si ALLTID etter "drømmekroppen", samtidig er vi redde for å se ut som muskuløse menn hvis vi trener for mye. Derfor kan det være en idé å vite hva du vil "forbedre" og velge rette øvelsene ut fra dette!  Idag har jeg satt sammen et treningsprogram som fokuserer på de delen av kroppen som vi som regel alltid vil forandre på; nemlig pupper, rumpe og lår! Du trener ikke legge deg under kniven for å få drømmekroppen - bare kjøp et medlemskap på ditt lokale treningsenter eller rett og slett en treingsmatte og noen vekter, og du er godt på vei!

30 minutter 2 ganer i uken i ca 6 uker,  du vil merke resultater! Holdningen vil forbedres, noe som fører til mer struttende pupper. Rumpa vil heves og på den måten stå mer ut og lårene vil bli smalere og fastere.

Jeg gleder meg til å prøve! Og ikke minst til å se resultater! Men husk, det er alltid  viktig å ha tålmodighet :)

 

(Illustrasjoner av øvelser er hentet fra www.seek4fitness.nett)

Nå skal jeg prøve mitt nye treningsprogram! Er overbevist om at jeg vil merkeresultater om noen uker! Det er mye mer motiverende å trene når jeg vet hvilke resultater treningen faktisk kan gi.

Etterpå er jeg klar for en deilig fredagskveld med venninner - i kveld skal vi ha et lite dinnerparty med 3 herlige retter!

Håper dere også blir inspirert til å prøve programmet?!

 


8 kommentarer

Soolveig og Stine

07.01.2011 kl.19:29

Sånn må jeg prøve :)

torsteinrath

07.01.2011 kl.19:30

veldi fint skreve, og ja man treng ikke og gå under kniven for og få enn bra kropp!

trening gjør susen!!:)

Lifes

07.01.2011 kl.19:32

Så bra tips, det skal jeg virkleig prøve. Jeg har prøvd noen av dem før. Elsker å trene! Også likte jeg bloggen godt, skal følge med fremover!

- Love Lifes♥

Emilie

07.01.2011 kl.19:43

Det går ikke ann å punktslanke da, altså bare prøve å slanke magen for eksempel. :)

Stilig header! Du har veldig pen kropp.

Niina

07.01.2011 kl.19:57

Kanskje jeg skal prøve å fokusere litt mer på vekter enn å dø litt innvendig på mølla.. Sliter med motivasjon og kan ikke si at Zumba/Afro/Pump/andre gruppetimer hjelper så mye på formen.

Karoline

07.01.2011 kl.21:14

Hei! Første gang jeg er innom denne bloggen, men her var det mye spennende! Du har garantert en ny fast leser :D Keep up the good work og god helg :)

Karoline

07.01.2011 kl.23:15

Karoline: Tusen takk for det, blir veldig glad når noen liker det jeg skriver!! :)

Maja

08.01.2011 kl.09:37

Karoline!! Dette treningsprogrammet er jo skreddersydd for meg :) Gleder meg til å kaste meg inn i det!

Skriv en ny kommentar

Søk i bloggen

Karoline

26, Oslo

Ønsker du å lure sunnheten inn i hverdagen, men får det kanskje ikke helt til? eller syntes du rett og slett at det er vanskelig å få trening inn i timeplanen? Denne bloggen handler om mitt liv og hvordan jeg prioritere og motivere meg selv for å ha en sunn og god livsstil, samtidig som jeg ikke takker nei til fristelser! Håper det kan inspirere deg også. I tillegg til å ha en aktiv hverdag, er jeg opptatt av mote og skjønnhet. Skal ikke se bort fra at dette også får spalteplass på min blogg:) Jeg er ferdig med bachelor i folkehelsearbeid og ernæring og har startet mitt eget firma som kosthold- og ernæringskonsulent. Ikke vær redd for å stille spørsmål!, kontakte meg på alakaroline.blogg@hotmail.com





Follow Me on Pinterest



Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Siste innlegg

Lenker

hits